Polarna vroča čokolada

18:25

Zakaj polarna, če je vroča čokolada? 😁😂😄 Zato, ker je bela vroča čokolada in se super prileže v polarnem mrazu, ki nas je že in nas bo zagotovo še v tej zimskem času kar nekajkrat zajel. 😉 


Jaz sem moji sladki vroči čokoladi dodala še posušena sivkina semena, ki se neverjetno odlično ujamejo z belo vročo čokolado. Seveda ni šlo še brez sladke smetane. 😄 Če nas že ali nas še bo zeblo do kosti, jih moramo pogreti z eno dobro sladkorno bombo, kajne? 😄😋 Sicer pa vročo čokolado lahko pripravimo s kakršnimikoli dodatki želimo - marshmallow penice, pisane mrvice, ... Recept pa zadostuje za dve manjši skodelici in ga brez težav povečajte, če želite še komu polepšati hladen večer. 😉⛄


Sestavine:
  • 180 ml mleka (jaz sem uporabila rastlinsko mleko)
  • 70 ml sladke smetane
  • 60 g Cavalier White čokolade
  • 1/2 žličke sivkinih semen
  • sladka smetana za okrasitev
Postopek:
  1. Mleko in smetano zlijemo v kozico in postavimo na nizek ogenj. Dodamo sivko. 
  2. Pustimo, da počasi zavre - na robu kozice, se začnejo pojavljati mehurčki. Vmešamo nadrobljeno belo čokolado. 
  3. Mešamo dokler se bela čokolada povsem ne raztopi in odstavimo z ognja. Čokolado zaradi sivke najprej precedimo, nato pa okrasimo s smetano ali penicami.
Prijetno sladkanje! 😉


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani