Čokoladno lešnikovi kolački s slastnim čokoladnim polnilom [BG]

18:35

Ideja za lešnikove kolačke se mi je poredila povsem naključno. Že več dni me daje lakota po čokoladi in nasploh po sladkem, da ves čas samo iščem po predalih in omarah za kakšno pozabljeno čokoladico. 😮 


In potem res najdem še nekaj Ferrero Rochejev, ki so mi zadnjič ostali od torte, narejene za rojstni dan bodočega svaka. 😋🎉🎂 Izjemno veselo že hočem planiti po njih, nakar se žalostno spomnim, da jih ne smem, ker sem se vsem tem pregreham v obliki sladkarij odpovedala. Zares zabavno. 😔🙀😭😀


Vendar pa mi je polomija s slastnimi kroglicami, ki še vedno čakajo v predalu na boljše čase ali druge sladkosnede, dala idejo za super recept.  Na zalogi sem ravno imela vse potrebne sestavine in še pred kratkim sem dobila krasno škatlo samih dobrot, katere sem lahko prvič uporabila. Nastali so njami čokoladni kolački z lešniki brez sladkorja in glutena, ker ga ne smem in s slastno čokoladno sredico v obliki Cavalier čokoladnega namaza. Končno zmaga! 😊 


Poleg tega pa v teh luštnih zlatih metalik papirčkih za muffine (našla sem jih v Tediju), kolački zelo spominjajo na Ferrerote. Še posebno, ko so po vrhu potreseni z nasekljanimi lešniki, kajne? 😄😍 


Sestavine:
  • 2 jajci
  • 200 ml riževega mleka z lešniki 
  • 80 ml  stopljenega kokosovega ali rastlinskega olja
  • 40 g Sugar Sweet sladila 1:2  
  • 100 g mletih lešnikov oziroma lešnikove moke
  • 30 g kakava v prahu
  • 110 g univerzalne moke brez glutena (ali v celoti uporabite lešnike)
  • 2 čž vinskega kamna oziroma pecilnega praška
  • ščep soli
  • nasekljani lešniki za posip
  • Cavalier lešnikov stevia namaz brez rafiniranega sladkorja 
Postopek
  1. Penasto vmešamo jajci in Sugar Sweet sladilo. Dodamo riževo lešnikovo mleko in kokosovo olje. Premešamo.
  2. Posebej premešamo suhe sestavine. Mlete lešnike ali lešnikovo moko, vinski kamen in sol. Kakav v prahu in univerzalno moko brez glutena presejemo k drugim suhim sestavinam, saj pri obeh znajo biti grudice, ki jih v muffinih ne želimo. 
  3. Suhe sestavine pretresemo k mokrim in mešamo le toliko časa, da se vse skupaj poveže med seboj, sicer bodo muffini zbiti. 
  4. V pekač za muffine vstavimo izbrane papirčke in v vsakega damo samo žlico čokoladne mase. Nato na sredino vsakega muffina damo za žličko Cavalier čokoladnega namaza. Sama sem se to spomnila šele, ko so bili muffini pečeni, vi pa lahko v sredo kupčka čokoladnega namaza potisnete še kakšen lešnik, da bo vse skupaj še bolj podobno Ferrero Rochejem. 😉 Vse skupaj pokrijemo še z eno žlico čokoladne mase. 
  5. Po vrhu potresemo nasekljane lešnike. Jaz sem jih toliko zmlela v multipraktiku, da so mi še vedno ostali nekoliko večji koščki. 
  6. Pečemo v predhodno ogreti pečici na 180°C okoli 20-25 min (odvisno od zmogljivosti vaše pečice). V vsakem primeru naredimo test z zobotrebcem, ki mora priti ven čist, ko ga zapičimo v čokoladen posladek. 
  7. Najprej jih vsaj 10 minut hladimo v pekaču, saj pridejo nekoliko bolj rahli, nato pa naprej na kuhinjski rešetki. 
Prijetno sladkanje! 


You Might Also Like

0 komentarji

Pošlji mi sporočilo

Ime

E-pošta *

Sporočilo *

Skupno število ogledov strani